English

Russian

Оберіть виставку
Всі новини  
 
Карта сайтаНаписать письмоПоискРаспечатать страницу

Повернутися










25 – 27 вересня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбудеться головна рекламна подія осені —
XXII міжнародна виставка реклами та маркетингу REX 2018 та ХХ міжнародна виставка сучасного друку
T-REX.

Сьогодні в Україні працюють понад 1,2 мільйони підприємств — державних та комерційних, вітчизняних та іноземних, середніх та малих, фермерських господарств та заводів-гігантів. Кожне потребує власної унікальної рекламно-маркетингової стратегії та дієвого комплекту засобів просування в межах окресленого бюджету. Задовольнити сучасного споживача непросто, і рекламістам доводиться добряче гріти чуба, аби врахувати усі нюанси. На теренах REX / T-REX 2018 понад 100 учасників презентуватимуть інновації з усіх рекламних напрямків: Souvenir, Print, POS, Sing, Craft, Pack, Digital, Art, Photo, Ambient, HandMade. Протягом трьох днів кожен зможе зібрати свій REX CASE — оптимальну комбінацію рекламно-маркетингових інструментів для просування власного бізнесу.

Photo, Craft, AR, Art, Gallery — нові експозиційні напрямки, задані сьогоднішніми потребами компаній та запитами споживачів. REX Photo — відповідь на активний розвиток e-commerce та соцмереж, де якісний фотоконтент є основним інструментом продажу. Окремим напрямком виступає food-фото — тренд, що набирає все більше обертів, адже якісне фото страви або продукту відіграє важливу роль у рекламі магазину, ресторану або фермерської крамнички. Це досить складний вид фотографії: зазнимкувати так, щоб захотілося з’їсти, — потребує майстерності. На REX 2018 найбільша у Східній Європі фотостудія та найпотужніший фотопродакшен України Lightfield Productions щоденно проводитиме предметні food-зйомки в режимі реального часу: розстановка світла, робота з композицією, деталі викладання об`єктів і ракурси зйомки, аксесуари, техніки і нюанси ретуші. На відвідувачів очікує повне занурення в «кухню» професійного food-фото.

Цього року крафтову тематику REXу розширено. До експозиції сувенірів ручної роботи HandMade, що викликала неабиякий ажіотаж серед майстринь та рукодільниць, додалась експозиція смачних сувенірів від українських фермерів REX Craft. Виготовлена вручну за унікальними рецептами крафтова продукція впевнено розширює коло прихильників. Все частіше з подорожей ми привозимо не стандартні магнітики, а регіональні смаколики й, бажаючи порадувати рідних та друзів, шукаємо щось своє, рідне, зроблене з душею.

На підтримку Craft та HandMade вперше в Україні на REX 2018 відбудеться конференція «Crafts Marketing, або Маркетинг суто для фермерів та майстрів». Українські фермери та хендмейдери знаходяться на старті опанування основ маркетингу, реклами та збуту. Закоханість у справу, відсутність кліше, сміливі експерименти дозволяють здійснити прорив і створити унікальний бізнес. Подальше зростання потребує серйозних знань, які акумулює Crafts Marketing, що відбудеться 26 вересня — у другий день роботи виставки.

Технологія Augmented Reality (AR) доповнить виставкову реальність мобільним додатком від AR Browser, AR-партнера виставки. AR повільно мігрує з науково-дослідних лабораторій на ринок. Рекламний бізнес одним з перших взяв на озброєння можливості AR, що змінюють саму суть споживання, зробивши клієнтів не просто джерелом доходу, а захопленими учасниками спільної гри. Рекламні кампанії з використанням AR викликають широкий резонанс і, найголовніше, ефективно впливають на цільову аудиторію, формують стійке позитивне враження від товару або послуги. Як звітує інвестиційний фонд The Venture Reality Fund, за першу половину 2018 року сегмент компаній, що займаються проектами з доповненою реальністю, — розробників додатків, контенту, інструментів та платформ з підтримкою AR — розширився на 50%. Приплив інвестицій залишається стабільним: за півроку AR- і VR-компанії «підняли» понад $1 млрд. Тенденціям та практиці використання AR присвячено семінар від компанії AR Browser «Доповнена реальність у маркетингу і рекламі. Світові тренди», що відбудеться 26 вересня, у другий день REXу.

Новий напрямок REX Art присвячено успішним прикладам симбіозу мистецтва і реклами. Одвічне питання: «Мистецтво у рекламі — це яскраві ідеї для портфоліо і фестивалів чи спосіб збільшення обсягів продажів?» обговорюватимуть учасники конференції REX ART, організованої Асоціацією виробників та імпортерів рекламних сувенірів України. Тренди, кейси, приклади реалізованих і нереалізованих проектів, доповіді, дискусії та нагородження переможців конкурсу Effect PROMO в номінації «Мистецтво і реклама. Сувенір як арт-об`єкт» відбудуться 25 вересня, у перший день роботи REXу.

REX Gallery презентує сучасні шедеври рекламного фото. Найкращі зразки сучасної food-фотографії представить фотостудія Lightfield Productions. Усі фото для REX Gallery надруковані поліграфічним партнером виставки компанією «Карбон-Сервіс».

Компанія Konica Minolta Ukraine, інноваційний партнер REX / T-REX 2018, продемонструє у зоні REX Gallery інноваційні технології цифрового друку та післядрукарської обробки, виконані з використанням MGI JETVARNISH 3DS & iFOIL-S. Фахівці в галузі цифрового та індустріального друку проводитимуть консультації. Для охочих буде організовано трансфер до шоу-руму Konica Minolta Ukraine для демонстрації тестового друку і можливостей цифрових машин AccurioPress C3080P з модулем автоматичного керування якістю IQ-501 і AccurioLabel 190.

Цікаві та корисні заходи готує для поліграфістів журнал «Прінт+», інформаційний партнер виставки, — «Інновації в поліграфії» та «Інновації в упаковці на REX». Видавничий дім «СофтПресс» організує семінар «Конвергенція контенту в гібридному оточенні», присвячений екології власного інфопростору, інформаційному здоров`ю та відповідальності у корпоративних комунікаціях, автоматизації визначення інфозагроз та ефективності власних дій. Завдяки компаніям «7 небо» та «Епсон» відвідувачі отримають унікальну можливість на тридцять хвилин опинитись всередині друкарні цифрового друку на футболках!

Гостинна спікер-зона з кавою та м`якими пуфами, солодкі обійми червоного улюбленця-талісмана усіх рекламістів Динозавра REXa, знайомі обличчя друзів творитимуть неповторну REX-атмосферу. Обіцяємо, буде дуже хюґно за будь-якої погоди

Про поточні новини REX/T-REX 2018 можна довідатись в Інтернеті на сайтах www.rex.ua, www.t-rex.ua та на сторінці REX у Facebook www.facebook.com/REX.UA. Контактна особа: Марина Клішина, PR-менеджер, компанія «Євроіндекс», e-mail: klishina@eindex.kiev.ua, тел.: (44) 461-9303, (67) 509-7016.
19.09.2018





 Новини

Головне про REX / T-REX 2018

ЖОВТЕНЬ FEST — нове покоління SMART-фестивалів!

REX CASE — завжди актуальна комбінація рекламних інструментів

«Промисловий холод 2018» задав позитивний тон ринку промхолоду України

«Промисловий холод 2018» сигналізує про позитивні ринкові тенденції

 Каталоги виставок


   
 © Компанія "Євроіндекс", 1994-2018. Карта сайтаНаписать письмоПоискРаспечатать страницу